Verscherpte maatregeling Corona virus!


Wij als praktijk zullen ook de nodige maatregelen nemen om besmetting van onszelf en onze klanten zo veel mogelijk te voorkomen. Dit om ervoor te zorgen dat wij u en uw huisdier(en) kunnen blijven helpen. Wij zijn dus gewoon geopend, maar leest u alstublieft onze maatregelingen, dit is voor u en onze gezondheid belangrijk:

  • Heeft u klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts? Dan vragen wij u iemand anders te laten komen met uw dier of uw afspraak te verzetten. Voor het verzetten van uw afspraak rekenen wij geen kosten.
  • Afspraken zullen wij zo goed mogelijk verspreiden over de dag, waardoor er zo min mogelijk mensen aanwezig zullen zijn in de wachtkamer.
  • Om het risico tot besmetting zoveel mogelijk te beperken, hanteren we maximaal 1 eigenaar per huisdier. Bent u eerder dan 5 minuten voorafgaand aan uw afspraak bij ons op de praktijk? Meld u aan de balie en wacht dan indien mogelijk buiten, of in uw auto. Zo voorkomen we drukte in onze wachtkamer. Wij zullen u bellen zodra u aan de beurt bent.
  • Heeft u geen mogelijkheid om buiten te wachten? Neem gerust plaats in de wachtkamer. Houd daarbij rekening met een afstand van 1,5 meter tot andere wachtende huisdiereigenaren.
  • Voor overleg of informatie omtrent uw huisdier – waarvoor wij uw huisdier niet direct hoeven te zien – verzoeken wij u eerst om telefonisch contact met ons op te nemen i.p.v. langs te komen aan de balie.
  • Bestel voeding en/of medicatie vooraf via de mail (uitslagen@dierenkliniekhoogveld.nl) of telefonisch (073 – 641 66 66). Dan kunnen wij dit voor u klaar zetten om het bezoek aan onze praktijk zo kort mogelijk te houden. Om ieder van dienst te kunnen zijn – betreft voeding en medicatie – is het niet mogelijk om extra voorraad te bestellen.
  • Er is een mogelijkheid om uw handen te ontsmetten met een desinfecterend middel, zowel op ons toilet als op de balie staat een flesje met desinfecterend middel en papier.
  • Wij zullen het beleid om geen handen te schudden opvolgen.
  • Wij vragen u te pinnen en niet contant te betalen, de factuur sturen wij ter bevestiging van uw betaling achteraf per e-mail.

Heel veel dank, samen staan we sterk!

Team Dierenkliniek Hoogveld